انتصاب جناب آقای سروری به عنوان مدیرکل مالی دانشگاه تهران

۲۹ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۴۲ کد : ۴۳۰۸۵ اخبار ۱
تعداد بازدید:۳۹
جناب آقای دکتر مقیمی طی حکمی آقای ایوب سروری را بعنوان مدیرکل مالی دانشگاه تهران منصوب کرد.
انتصاب جناب آقای سروری به عنوان مدیرکل مالی دانشگاه تهران

 

جناب آقای دکتر مقیمی طی حکمی آقای ایوب سروری را بعنوان مدیرکل مالی دانشگاه تهران منصوب کرد. متن حکم به شرح زیر می باشد:

همکار گرامی جناب آقای ایوب سروری

سلام علیکم
احتراماً، نظر به مراتب تعهد، دانش و تجارب ارزنده جنابعالی و به پیشنهاد معاون محترم برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران ‬ به موجب این حکم به عنوان مدیر کل امور مالی دانشگاه تهران منصوب می‌شوید. امید است انجام وظایف و مسئولیت‌های خطیر محوله برای اعتلای نماد آموزش عالی کشور را از طریق اجرای دقیق آئین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها، روش‌ها و بخشنامه‌های مربوط به امور مالی و ابلاغ به واحدهای ذیربط، بررسی و کنترل درآمدها، هزینه‌ها و اندوخته‌ها، نظارت بر حسن انجام عملکرد و فعالیت‌های حسابداری واحدهای مختلف دانشگاه و کلیه امور مالی سازمان با رعایت مقررات و قوانین بر محور جهاد علمی برای تحقق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی را مورد اهتمام قرار دهید.‌‌‌‌‌‌‌
مزید توفیقات جنابعالی در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی را ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواستارم.

سیدمحمد مقیمی - رئیس دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.