انتصاب آقای محسن اکباتان به سمت معاون اجرایی اداره کل مالی دانشگاه تهران

دکتر نوحه گر معاون محترم برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران طی حکمی آقای محسن اکباتان را به عنوان معاون اجرایی اداره کل مالی دانشگاه منصوب کرد.
۲۵ شهریور ۱۴۰۳ | ۱۰:۰۸ کد : ۴۳۴۳۹ اخبار ۱
تعداد بازدید:۱۸
انتصاب آقای محسن اکباتان به سمت معاون اجرایی اداره کل مالی دانشگاه تهران

جناب آقای دکتر نوحه گر رئیس محترم دانشگاه تهران طی حکمی آقای محسن اکباتان را به عنوان معاون اجرایی اداره کل مالی دانشگاه منصوب کرد. تن حکم به شرح زیر می باشد:

جناب آقای محسن اکباتان

با سلام و احترام

به پیشنهاد مدیر کل محترم مالی دانشگاه و نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب، جنابعالی به موجب این حکم و با حفظ سمت به عنوان"سرپرست معاونت اجرایی اداره کل مالی دانشگاه تهران" منصوب می‌شوید. انتظار می‌رود ضمن حسن سلوک و خوش رفتاری و تعامل مؤثر و قانونمند با سایر مدیران و همکاران محترم، با تلاش و اهتمام در جهت اعمال نظارت مؤثر بر حسن اجرای ضوابط و مقررات مالی در واحدهای تابعه دانشگاه، تنظیم و ارائه به موقع گزارشات و صورت‌های مالی مورد نیاز دانشگاه و نهادهای قانونی و نظارتی و پیگیری مجدانه سایر امور ارجاعی، زمینه حاکمیت اصول قانونمداری، انضباط و شفافیت در گردش امور مالی در دانشگاه را فراهم سازید.
امید است با استعانت از پروردگار متعال و همیاری دانشگاهیان فرهیخته، مؤمن و متعهد در انجام وظایف و مسئولیت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

 

احمد نوحه گر - معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع دانشگاه تهران


نظر شما :

توجه! لطفا دیدگاه خود پیرامون این مطلب را در این قسمت درج نمایید و برای ارسال سایر درخواست ها و پیام ها به بخش تماس با ما مراجعه فرمایید.